EN  / TR

BEDAŞ’tan 1,8 milyon aboneye ‘bilgilerinizi güncelleyin’ çağrısı

İstanbul Avrupa Yakası’nda 4,8 milyon aboneye elektrik dağıtım hizmeti veren Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ), müşteri memnuniyetini en üst noktaya taşımak hedefiyle yeni bir kampanyaya imza attı. BEDAŞ, abonelik bilgileri eksik ya da eski olan veya kendi üzerine olmayan 1,8 milyon tüketiciye, yönetmeliklerle sahip olduğu haklardan yararlanma imkânı tanıyacak güncellemeyi yapabilmeleri için çağrıda bulundu.

 

Bu amaçla bedas.com.tr internet adresinden ve sosyal medya üzerinden bilgi güncelleme için başvuru yapılabilmesine olanak sağlayan BEDAŞ, saha ekipleri ile de topladığı bilgiler üzerinden de tüketicileri aramaya başladı. Bu çerçevede elektrik aboneliğinin üzerinde bulunmadığı tespit edilen ya da bilgilerinin eksik olduğu öngörülen aboneler, BEDAŞ’ın çağrı merkezi tarafından tek tek aranıyor.

 

GÜNCELLEME YAP, ANLIK BİLGİ CEBİNE GELSİN

Abonelik bilgilerini güncelleyen, elektrik aboneliğini üzerine almak üzere ilk adımı atan tüketiciler, bu sayede planlı kesintilerin yanı sıra plansız kesintileri, arızaların nedeni ve ne kadar süreceği konusundaki bilgileri BEDAŞ’tan mobil telefonlarına gelen kısa mesaj ile önceden öğrenebilecek. Yine bu güncelleme sayesinde abone; olası sayaç arızası ya da voltajdaki dalgalanma nedeniyle elektronik eşyalarının zarar görmesi halinde yönetmeliklerle kendine tanınan hakları kullanabilecek.

 

1,8 MİLYON ABONEYE ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ

Kampanya ile elektrik aboneliği üzerine almayan, bilgileri eksik ve eski olan yaklaşık 1,8 milyon aboneye ulaşmayı hedeflediklerini dile getiren BEDAŞ Genel Müdürü Murat Yiğit, “Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği, abonelere çeşitli haklar tanıyor. Ancak aboneliği üzerinde bulunmayanlar ne yazık ki bunlardan yararlanamıyor. Biz görevli dağıtım şirketi olarak tüketicilerimizin haklarından sonuna kadar faydalanabilmelerini istiyoruz. Örneğin yönetmeliğe göre voltaj iniş çıkışı nedeniyle zarar gören elektronik eşyalarla ilgili tüketicinin tazminat hakkı bulunuyor. Ancak aboneliği üzerinde olmayan tüketici bundan faydalanamıyor. Yine sayaç arızası halinde de bilgilerini güncelleyen tüketiciye daha hızlı hizmet vermek mümkün oluyor” dedi.

 

Planlı ve plansız kesintiler ile arıza sürelerini bilgileri güncel olan abonelerine kısa mesaj ile gönderdiklerini kaydeden Yiğit, “BEDAŞ olarak abonelerimizin kesintisiz ve kaliteli enerji alabilmesi için 7/24 çalışıyoruz. Bir kampanya başlatarak bilgilerinin güncel olmadığını tespit ettiğimiz 1,8 milyon abonemize ulaşmak üzere adım attık. ‘Bilginizi güncelleyin, enerjiniz güncellensin’ sloganı ile çıktığımız bu kampanya ile abonelerimize çok daha iyi hizmet verme yolunda önemli bir adım daha atmış olduk” diye konuştu.

Bedaş Alo 186

Bedaş Facebook Sayfası Bedaş Twitter Sayfası Bedaş Linkedin Sayfası Bedaş Foursquare Sayfası
2018 Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. Kullanım ve Koşullar | Gizlilik Koşulları